vrijdag 13 februari 2009

16 Feb 2009: Wat te doen met je vermogen?

Belangrijk bericht; www.jsmineset.com

Het ziet er naar uit dat de bearmarket rally niet komt, meeste zullen balen en posities afdekken of verkopen. Er is alleen hoop dat de economieën beter gaan, cijfers wijzen hier niet op.
Ik zoek me gek naar feiten om ons uit de negatieve spiraal te halen, straks is het iedereen voor zich (zie US en Frankrijk al) en zie maar waar het schip strand.
Ga me verder indekken en goud en zilver toe voegen.
succes,
Victor

Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg

Long:
Goud
Zilver
(Junior) Zilver en Goud Aandelen

Als het niet verder instort zou ik me hierop concentreren;
Bedrijfs Obligaties (zeker geen Bank Obligaties)

Meeste interessante aandelen sectoren (alleen bedrijven met uitstekende balansen):
Pharmacie & Biotech
Internet aandelen
Infrastruktuur aand
Telekom
Energie
Bij Olieprijs boven $ 50/60; Alternatieve Energie, 1 Wind, 2 Zon, 3 Thermo, 4 Water

Geen opmerkingen:

Een reactie posten