vrijdag 27 maart 2009

FUNDAMENTEEL STRONG BUY AANBEVELING voor ALTERNATIEVE ENERGIE SECTOR, nu is de tijd aangebroken om aan te kopen

Goed nieuws voor Zonne Energie:
Met olie boven de 50 en veel regeringen die fors willen investeren in duurzame energie, zullen de banken (staan er financieel wat beter voor dan verwacht) meer gaan financieren in de sector (een van de bottle necks en de reden voor de te ver gedaalde sector).

Zonne sector was flink hoger doordat China flinke subsidies gaat verstrekken, hierbij het verhaal
Wind bedrijven zullen het ook goed doen (levertijden van 3 a 5 JAAR! bij sommige)

Ik denk dat de hele alternatieve energie sector hiervan gaat profiteren, verdubbeling van de koersen is wel mogelijk op 1 a 2 jaar termijn

Makkelijkst te spelen via de Market Vectors Global Energy ETF (GEX) en Meyer Burger (volg ik al een tijd en recent aangekocht) zoals ik eerder noemde. Voor andere alternatieve ETF's of individuele bedrijven, mail me even dan stuur ik ze toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten